Klachtenprocedure
Niet tevreden?
Bent u niet te tevreden, laat het ons dan gerust weten. Een goede manier om uw ontevreden kenbaar te maken bij Coronapcrtesten, is om in gesprek te gaan met de betrokken medewerker en/of diens leidinggevende. We proberen dan samen met u te werken naar een gepaste oplossing. Door middel van uw input draagt u bij aan het optimaliseren van onze dienstverlening.
Hoe meldt u ontevredenheid?
Door middel van het invullen van het online klachtenformulier op deze website. Een andere mogelijkheid is een brief sturen:
T.a.v. de directie van Corona PCR testen
Johan Huizingalaan 258, 1065 JM Amsterdam
Wij proberen u zo snel mogelijk na het indienen van uw klacht een (schriftelijke) reactie te geven en de te nemen maatregel.
Klachtenformulier
Contact
Customer Service
Openingstijden telefoonlijn:
08:00 – 18:00
22:00 – 23:00
We use cookies to ensure that our website works better for the visitor. We also use cookies for our web statistics.